keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Saanko esitellä: Bond, Jadrel Bond


Uuden Bondin lähestymisen huomaa siitä, että erilaiset yritykset ottavat yhteyttä toimituksiin ja kertovat, että miten heidän tuotettaan käyttämällä jokainen mies voi olla James Bond: Gillette, Heineken, joku kellomerkki ja niin edelleen.

Bond todennäköisesti käyttää näitä tuotteita SPECTRESSA.

Bond on siinä mielessä kiinnostava hahmo, että sen avulla myydään kaikenlaista kamaa aikuisille miehille. Itsekin sain kesältä ystävältä tuliaisiksi Turkista Bondin tuoksua. Suomessakin taidetaan myydä Jadrelin sukunimi-kaiman tuoksuja.


Joku saattaisi ajatella, että tämä product placement tai sponsorointi on uusi asia. Sitä se ei ole. Vuoden 1979 Kuuraketissa sponsorointi oli melko näkyvää, kuten alla olevasta videosta voi nähdä. Kommenttiraidalla tuotannossa mukana ollut William P. Cartlidge toteaa: I think we might overdid it. (Noin 1.30 alkaen tulee aika monta mainosta tiiviissä tahdissa.)

1 kommentti:

  1. Onko tässä hajustetuotteessa selvää eroa Jamesin tuoksuun?

    VastaaPoista